Hem ljuva hem


Så var det dags! Schemat för dagen ser ut som sådant;

15:00 Avslutningsfika med jobbet, jag har bakat söta Hallongrottor
17:00 Hemgång, vilket betyder, på cykeln i rasande fart, i med lite mat och sedan släpa över packningen till Hamp.
Ca 18:00, 18:30 - Avfärd!
I bilen blir det sång och bilbingo, en av mina favorit-underhållnings-sysselsättningar
Runt 21:00 - Vi är hungriga och stannar för lite rast
Ungefär 24:00, 01:00 - Framme, upp med tältet, allmänt kaos och trötthet
02:00 Förhoppningsvis sussar jag sött i tältet
image373

Spelschema på de artister jag vill se. (Jag och Kaka ska ställa in alarm på telefonerna varje gång någon spelar så att vi inte glömmer bort någon viktig spelning. Vilket mycket troligt kommer  att hända om man ser till vår kommande alkoholpåverkan)

TORSDAG; Festivalen öppnar!
17:45 Billy Talent
01:00 Timbuktu & Damn!

FREDAG; (Vi ska undvika 50cent så mycket det går, "niggah niggah fuck" (eget uttryck, Tillys anmrk.) musik är inte något för mig, alltså musik där det verkar vara ett vad vem som kan säga "niggah" eller "fuck!" flest gånger per utandning. Lite väl tjatigt, enligt mig.)
15:00 Laleh
15:30 Juvelen
19:00 Mando Diao
22:00 Ozzy Osbourne (Ska blir riktig kul att se honom live, jag tippar att han är pytteliten)
23:45 Amy Winehouse

LÖRDAG;
20:00 Ison & Fille
22:00 The Ark
23:45 Evanescence
01:00 Pet Shop Boys
Och sedan trilla in  på lite random spelningar, lite si om så. Är det någon annan som har ett hett tips på något band värt att se?

Oh, jag ser verkligen fram emot några riktigt roliga dagar. Det är med skräckblandad-förtjusning jag frivilligft tältar, det är inte riktigt min grej, kommer känna mig som ett riktigt sunk på söndag när vi kommer hem, men det får det ju faktiskt vara värt.
So Long vi ses, och ses vi där så kramas vi ;)





Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: sara

Ha det så kul! :D

2007-06-12 @ 14:06:55
URL: http://saralinn.blogg.se
Postat av: Carro

Gosh, låter sjukt roligt ! Have fun :D

2007-06-13 @ 20:20:03
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Linn

gud så kul!!

2007-06-14 @ 17:19:31
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0