Happy Friday


Idag är det Happy Friday på Jobbet vilket betyder Utgång! Var riktigt länge sedan jag var ute för att dansa, så higheels åker på och skavsårsplåster likaså.
    
Dagens klädval;
-
Nya jeansen med högmidja Cheap Monday
- Vitt ribbat linne Indiska (deras ribbade är riktigt bra budgetalt. )
- Vita tygskor Ked´s
-
Hallonrosa kofta Ellos


Ikväll byts skorna ut mot svarta peeptoes från Donna Girl, koftan får lämmna plats för skinnjacka och läpparna byter från Lypsyl till mitt signum, knallröda läppar.

Vad hittar ni på för skoj ikväll?
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: dilo

hehe jag när jag såg din visnings bild då trodde jag det. Mne du är jätte vacker=)
HA en bra dag
//Dilan

2007-06-29 @ 15:47:03
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Isabella

Jättefin blogg+kläder!

2007-06-29 @ 17:42:50
URL: http://ohsostylish.blogg.se
Postat av: Saga

Hej!Fett snygga jeans!Ha en bra sommar,själv åker jag till Norrland med min tvillingbror i morgon...hr dom inte bredband nu förtiden blir det att gå till bibblan och surfa...kommer läsa din blogg från Kalix....uuhhhh.

2007-06-29 @ 21:16:24
Postat av: Anonym

Dilo; Jag är smickrad, så smickrad.
Isabella; Tack, vad glad jag blir!
Saga; Hej! VAd mysigt det låter med Norrland, komma bort lite. Hopaps ni får nice väder och så då bara. Haha, men kan ju vara ganska mysigt med en lugn lässtund på bibblan?
Angående din "styvpappa" så tycker jag att du ska, om det känns bra för DIG, säga vad du tycker trots att han hittat en ny tjej. Mina föräldrar har ju än så länge inte hittat några nya vilket känns bra just nu, så får man se vad som händer. Men ta allt som det kommer, det kommer ju ändras fram och tillbaka hela tiden.
Ha det super nu i Norrland!

2007-07-01 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0