Äntligen!


Så är jag hemma igen. Äntligen hemma! Efter fem dagar med sol, blåst, regn, grymma konserter, roliga människor, konstiga människor, knäppa människor, dålig sömn, mycket vin, mycket skratt!, iskallt badande, random mat & en upplevelse rikare.
Vädret har ju varit sisådär, men haft super roligt iallafall. Men nästa år, nej tack. Nu känns det som jag kan det här. Och tält, nej fyra dagar räckte gott och väl, resten av livet ska jag sova i säng.

Bästa; Laleh och The Ark, damn vilket tryck, grym stämmning och låtar alla sjöng med i. Oh, rysligt bra, helt enkelt.
 

Hem kom vi igår klockan 07:00, och efter att ha bilat halva natten sov jag hela dagen och sommnade tidigt på kvällen. Men idag känns det som om jag är tillbaka i ordentlig dagsrytm. Dagen ska tillbringas med att förstå mig på min nya mobil (Ja, just har köpt en ny!, min gamla SonyEricsson föll i två delar så en ny var inte mer än nödvändigt) Samsung SGH-Z240 (I rosa! Förså vilken lycka) Super söt, lite flashig och med tusen funktioner jag aldrig kommer använda men de är ju så bra att ha....?
Och så ska jag sy klart på midsommarklänningen

Ah, Hem Ljuva hem!
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0