A day whith sunshine


Det blev utgång igår iallafall, supertrevligt och fick dessutom inviga mina nya skor, oh yes.
Idag har vi varit i Trosa och strosat längs hamnen, ätit supergod glass, blivit attackerad av måsar och tittat på tjusiga båtar. En riktigt drömdag, och solen har dessutom letat fram mina fräknar för säsongen.
 
Här ser ni mig nere vid bryggan och bredvid våra glassrester som fåglarna tumlade runt med. Nu ska vi gå ner på konsum och köpa lite grillmat och sätta oss i parken och mysa.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, trosa är så mysigt :)

2007-06-03 @ 17:53:58
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Saga

Lät mysigt...Trosa är ju världens ände....du låter lycklig....det vill jag oxå va!

2007-06-03 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0