Walk-in


Min pojke har köpt en ny lägenhet. Eller själva lägenheten håller på att byggas nu. Så om ca 1½ år så finns en helt, ny, fräsch och nybyggd lägenhet. 

B är supernöjd och påpekar den öppna planlösningen, inglasade balkongen, nytt kök, stort sovrum och två toaletter.

Så fick jag se planritningen;
Jag; Men vart går man in då?
B; Här från sidan och så har du trapphuset här, och badrummet med ny tvättmaskin & torktumlare! Kolla vad stort vardagsrum med kök och...
Jag; Men! Titta en klädkammare på 4kvadrat!
B; Eh, ja...!? (med rädsla i rösten, han vet hur mycket kläder jag köper & har)
Jag; Men då kan ju jag få en walk-in closet!
B;
Mhm, ja, jo...
Jag *hundögon*
B; Oh, fuck. Nu kommer du aldrig ge dig...

That´s the passion for clothes, ladies. Jag har inte gett upp min garderob.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hohohoh

2007-07-04 @ 13:42:50
Postat av: Saga

Va coolt med nybyggd lägenhet...är det i stan?Hoppas du får det bra med din syster och dom två bokstäverna i Danmark....själv så har jag astråkigt och bråkar med brorsan hela tiden...fast det e fint väder här.

2007-07-04 @ 19:58:17
Postat av: Tilly

Saga; Jepp, i stan i Sthlm alltså. Ja det ska bli så himla skönt att få åka bort lite (med lillasyster & B= pojken S= min styvpappa) haha, finns det inget att göra? Om ni har nice äder så skulle jag slipa på brännan...och bada, här nere har det varit mulet och grågrått så nu är jag så trött på det! Ha det så bra!

2007-07-10 @ 08:36:54
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0