"sol i sinne...


brun inne / Rudolf " Är det ingen mer än jag som blir nostalgiskt till denna underbara line från Sunes Sommar? Ungefär den bästa svenska sommarfilmen någonsin.

Well, lite sådär barnsligt memorable får man vara när det är torsdag. Solen skiner sådär fint. Man drömmer om brännan man skulle få efter någon ynka timme badande i solens strålar. Man tänker på svalkande vatten och badbollar och glass.... och jag sitter själv inne på kontoret överöst med sådandär typisk Svensk självömkan och försöker knåpa ihop någonting som skall likna ett upplägg inför höstens utbildning.

Fast, well, det är ju självalt. Och jag ska ju faktiskt inom en timme hoppa in i Hamps bil för att just åka och bada. Så det känns inte som om det finns så mycket att klaga på. Ingenting alls faktiskt. Lycka ärlikamed sommaren 2007.
Of Love Tilly

P.s Sorry för att inga bilder på shoppingen i köpenhamn är uppe, men jag har ännu inte lyckats klura ut installationen för att få bilderna in på datorn från mobilkameran, men jag jobbar på det. D.s

Kommentarer
Postat av: Nobody

Du kan skicka bilderna från din mobil till din mailadress som nödlösning

2007-07-26 @ 18:56:32
Postat av: Anonym

Nobody: Teknikens under! Är det bara att göra som vanligt MMS?
Of Love Tilly

2007-07-27 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0