Minnen


Foton från Köpenhamn, ljuvliga minnen.

 Första kvällen hamnade vi på ett ölhak längs ströget efter middagen. Syster, jag och S. (B stod för fotandet)
   
Andra dagen var det Tivoli som gällde. Taggade och redo och hängde på låset klockan 11:00. Från vänster syster & jag på kvällen, nöjda belåtna och lätt illamående efter en heldags snurr. Till höger jag på "Tivoli-gatan".
   
Andra kvällen satte vi oss längs kanalkanten efter middagen. Och i Danmark kör dom inte vanlig lame svensk take-away coffe. Utan take-away Öl! Till och med ett glas vitt i en stor plastmugg fick jag "take-awaya".
till vänster, utsikten längs Å-kankten upp mot staden. Till höger jag med mitt take-away vin(öl)glas.
 Jag med alla (nästan) mina shopping kassar.
Tredje dagen var det shopping som gällde. Jag var startklar nere på stan 10:30 precis när affärerna öppnat. I mitt följe hade jag syster, min B & S.
S droppade av framåt 11:30. B hade gjort sitt vid 12:00 (dvs. vi gick in i en affär jag lassade på han kom ut med tre tröjor och en jacka, nöjd och klar) och syster orkade med till 14:00 ungefär. Sjävl sprang jag runt i panik tills dem stängde vid 18:00, och tog även en runda morgonen efter.
 Sista kvällen var det lite kyligt så då åkte skinnjackan på.
Bjuder på mer bilder och shopping-pics imorgon. Nu är det My name is Earl, följt av Scrubs. Night!
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Emma

inte ett enda kort på B matilda : ) han fick verkligen agera fotograf. Nu äre läge att vi styr så jag får lära känna karl´n. men jag har ju sådana planer för hösten så de löser vi! Puss

2007-07-24 @ 13:15:24
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0