Köpenhamn - shoppingen del1


För tillfället har jag en mayor crusch på rosa-metallic och silver. Det är fantastiskt snyggt till allting, och piggar upp vad som helst.
Även sneakers ligger på en väl vald plats i toppskiktet av favoriter. Det blev en hel del skor, (närmare bestämt 5 par) alla lågklackade och sneakeraktigta. Bekväma, heta och sköna, vad mer kan man begära?

  Silver sneakers i skinn med snörning från Wilady. Just nu absoluta-sko favoriten. Vill knappt pryda fossingarna med något annat.
Smalt flätat skärp i silver, AMISU accesories. Enkel snygg matchning till skorna eller silverkedja i kombo med mörkblåa jeans.
Silverkedja med "boll"-hänge i silver. Letat mig galen efter ett precis sådant och döm min förvånade lycka när jag hittar det i en liten boutiqe på Liseberg.
Metallic rosa FlipFlops AnnChristine/Accesories. Kan det bli snyggare på enklare sätt?

 Metallic rosa klocka  MSJ quarts 1529. Jag är helt såld på den här LsV-inspirerade klockan, alltsomoftast brukar jag tröttna på klockor och sluta använda dem, men den här håller länge.

Imorgon kommer nästa del.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Pippi

Tycker du är en rolig tjej....keep up the good work!

2007-07-28 @ 07:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0