Københagen


Utgången i Fredags var fabulös. Hade riktigt kul, träffade för en gågngs skull roliga människor (alltså inte dem man träffar alltid på krogen och som man alltid pratar med om samma saker) dansade till bra musik och har ett mystiskt blåmärke på vänsterfoten.

Igår kom heting hit och överraskade mig! Han skulle ju jobbat men vädret ställde till det så då kom han hit och bjöd på middag, och satt kvar länge frampå kvällen med några glas rött och hade sådana där härliga samtal om allt möjligt och vad som helst.

Idag har vi legat länge i sängen ätit en stor frukost, promenerat ui regent och  ätit Pizza. en sådan där riktig söndag.
Och dessutom bestämt resa till Köpenhamn på semestern i vecka 29. Jag, B, lillasysteryster & S. Har velat åka till Köpenhamn ganska länge nu.  Jag menar Tivoli, Jag menar strosa runt på Ströget och i gamla stan med en öl i ena handen och röd korv i den andra. Jag menar shopping. Jag menar bara mysa runt i fyra dagar utan några som helst krav på någonting. Jag menar, ja, bara så där, bra.

Så Shopping-tips och got-to-see-saker i Köpenhamn eller Danmark överhuvudtaget är väldigt välbehövliga. Vart måste man gå? vad måste man se? Vad får man bara inte missa?
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: dilo

Tack så mycket =)

2007-07-02 @ 12:07:20
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Denna restaurang är en av dem bästa i Köpenhamn precis bakom Ströget - den får du bara inte missa!
Charmig och speciell...När du vill ha betjäning så drar man i ett litet snöre så tänds en grön lampa ovanför ens bord - jättegulligt!

2007-07-03 @ 21:26:28
Postat av: Emma

Glömde länken
www.pederoxe.dk

2007-07-03 @ 21:27:16
Postat av: Tilly

Emma; Oh tack! Var inne på hemsidan och kikade lite, såg supermysigt ut! Och maten verkar ju vara toppen också. DET blir nog ett besök. Supertack för tipset!
Of Love Tilly

2007-07-04 @ 08:26:58
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0