Blonds have more fun?


Mina kollegor tycker att jag är så fantastisk skärpt; (Ordutväxling mellan min chef och kollega, som står vid kopiatorn)

E - Ja men då ska jag ju faxa det här nu då, ska bara kolla nummret på min dator
Boss - Men du har ju nummret här på pappret, varför ska du gå och hämta det?
E - men jag är så dålig på att memorera siffror....
Boss -  Med du har ju pappret rakt framför dig i handen med faxnummret på! Alltså inget att memorera!?
E -  (Paus....suck) Ah, tänkte helt fel. Nu känner jag mig som Tilly...
Varpå jag skrattar mig fördärvad innan jag kommer på att det inte var så himla kul. Mer en ytterligare påpekan att jag ibland ställer obefogade frågor eller talar först och tänker sedan. Damn!
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, såna där självklara logiska saker kan jag helt förvirra mig i med ibland.

2007-07-09 @ 18:02:48
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0