Vacation

H & jag har degarkväll med Djävulen bär Prada, Så som jag har längtat efter att se den.


Nyår 2006/2007.
Sjukt jäkla stolt över mig själv då jag sytt min egen klänning; en svart, kort ,60tals inspirerad sak i siden. Grymt läcker, fick dessutom många komplimanger (myser av stolthet ...) 
31/12; Dagen börjar med hysteri då jag inser att jag faktiskt måste bestämma vilka skor jag ska ha (svarta pumps eller leopard??) sen med ytterligare panik; stryka klänningen, ansiktsmaska mig och peela, fixa naglar, packa sminkväskan...It´s a hard life!? (Slutar med att jag har med mig dubbeluppsättning av typ allt; skor, nagel & hårgrejer, läppstift U name it)
Iallafall blev jag hämtad vid ett, efter en telefonguidning genom hela stan blev jag hittad, handla det sista för att sen få värdens godaste välkommstdrinkar hemma Hos Darling & Fredrik. Som glamoröst skjöldes ned med risgrynsgröt = lunch.
Sen lite skönt deg innan det var dags för mig & Kakan att gör oss i ordning. Vi var lätt ( fast det är vi ju alltid) snyggast på hela kvällen.
När Hampus tittade in var det dags för mat, serpentiner, tutor & konfettibomber. Efter utsökt middag, shotspel (med lakrits, mums!) och mycket vin begav vi oss till Tunagatan, mycket trevligt.
På tolvslaget smälldes det många raketer och mina pumps, valde de svarta till slut, är fortrarande helt geggiga. 

Sumasummarum; mycket sjukt trevligt Nyår och mycke lite bakfylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0