Totaly in love

Hjärta

Gosh! Igår så tog jag en power-shopping-tur efter jobbet  innan det var dags för hemfärd, slänga i mig lite mat och sen brumma iväg till Kakan.

Hade ju bara tänkt köpa jackan som redan var inspanad och sedan beslutsamt gå hem igen och vara nöjd med jackan. Men när jag väl stod där kunde jag ju inte låta bli ett svart läderskärp som bara passade perfekt till...Och sen... så såg jag den! Som en uppenbaralse! it väskan...
Kappsäcksmodell, brunt mönstrat läder med två ytterfickor. Perfekt storlek för tex. övernattning eftersom jag alltid tar med mig minst 6 plagg jag aldrig använder och sen minst hela badrummsskåpet och 2par extra skor (Ja men, tänk om jag vill ha dom!) Nu kommer jag kunna ta med mig allt sådant onödigt eftersom det rymms i min magiska väska. Är så totaly in love!
Bild kommer senare ikväll, it´s a promise, så även bild på jackan.


Dagens:

Övergrymt;
Rix morron zoo - hissa & dissa inslaget,(sänd ungefär 07.20) typ bara därför släpar jag mig upp ur sängen jobbiga mornar.

Sunk; Minusgrader! Har vi sluppit kylan fram tills nu kan den fasiken hålla sig undan!
__________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0