To the left, to the left...

Har aldrig riktigt fastnat för Beyoncé men Irreplaceble är bara en sån kick att lyssna på! Förövrigt, om ni in te märkt det än, är jag en flitigt älskare av Youtube, kan lixom hitta allt man vill lyssna på där. Kan inte räkna ens på båda händerna hur många gånger jag kollat Justin My Love där.

Jag har en sån supersnygg outfit i huvudet som jag bara måste köpa. Har spanat in en crémefärgad kort filt jacka med vida ärmar, till den ett snygg brett rött skärp och den röda halsduken från Fendi som är månadens whant-to-have! 

     Även Supersnygga skärpet från asos
skulle va helt lovely, tyvärr ser det här cerise ut men är rött.

Skulle va sjukt superchic med jackan, skärpet, halsduken, svarta machester jeans, brun stickad basker komplett med fårskinnshandskar, min underbara london-bag & hush puppie loafers. Dreglar nästan över mig själv, det blir defenitivt helgens outfit!


Kafferep med min Chocolate chip Kaka ikväll! dunderdupersuper!


Dagens:

Övergrymt; Tippex, jag tituelerar mig lätt europas största missbrukare

Sunk; Scrubs sena sändningstid, jag hinner alltid somna 5 minuter innan... :(
__________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0