Tip of the day

BIG TIP; Debenhamsvaruhuset i Sthlm har tok Rea på allt. Inkuderar bland annat, Topshop, Kookai & Oasis, där jag själv fyndat i helgen. Supernice, ett måste att besöka så snart som möjligt. Själv tittade jag förbi i fredags och det var rätt så urplockat, men fynd gömmer sig som bekant i hörnen, så spring till Debenhams & slåss för de där supersnygga ljugula Kookai linnena som fanns kvar i Fredags! (Tyvär inte i min storlek, sunk!)
(Btw ingången från Drottningatan är igenbommad, gå runt hörnet till MästerSamuels Gatan så hittar du rätt)

Helgens Fynd #1. En klänning á la 60-tals stuk från Topshop. Med svart botten och mettallicblommor i guld & blått. OMG den är så snygg, min nya "lilla svart" passar till allt.  

Helgens Fynd#2. Ett halsband i brons från Kookai. Perfekt i sommar. .

(Bildfunktionen på bloggen har lagt ner, Fuck!, så bilder kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0