Summasumarum 2006

Så var det dax för summan av kardemumman, smöret på moset, pricken över i, stenen i glashuset och grisen i säcken. Hur var egentligen 2006?

ÅRETS.....

Mest underbara låt; Utan tvekan Justin timberlake - My Love

Bästa Album; Helt sjukt svårt att välja mellan Nelly Furtado - Loose (gosh vad jag bara love henne, Justin timberlake - Futuresex/Lovesounds (Shit vad freakin´ jädra bra den är, behövs lixom ingen föklaring egentligen) & Robbies - Rudebox (Robbie är och kommer alltid vara min Gud)

Sommarplåga; Basshunter - Boten Anna. Gör något åt håret grabben. Men dunderbra krogdrag!

Ta-bort-låt; Cascada - Everytime we touch. Fruktansvärt uttjatad i kombination med bad memorys.

Minne #1;
Studenten, Oh my my my. Skulle easy gå om trean enbart för den dagen.

Minne #2; UF-året med mina tindra-flickor. 1 & 2 bästa säljare, Älvsjömässan, Stipendium. Shit vad driftig jag varit. Sjukt stolt.

Resa; London. Fina plågsamma minnesblickar. Världens bästa studenpresent.

Ord; Sjukt, det ordet kan användas till allt.

Bedrift; Min tatuering. Med tanke på att jag var övertygad om att jag skulle banga.

Skitgöra; Karamellkungen - miljörummet. Fuck vad jag hatar det stället.

Konsert; Robbie Williams Ullevi 2juli. O M G ! S H I T !

Värsta; Tillbaka/upptrappad på Fluoxetin selena. Augistimånad. Hate it.

Värsta dag; 6 augusti.

Film; Da vinci Koden. Gåshud.

Fest; Kakan & Fredriks inflyttningsfest. Justin på högsta volym, jordgubbsdrinkar, skratt & dans....

Klänning; Supersjälvklart den underbara svarta kreationen jag sydde själv till Nyår.

Surprise; Inga tårar på Nyår, från mina ögon alltså. Men vad är det för Nyår om det inte är någon som gråter lixom?

Breakup; S, det finns alltid en del av dig kvar.

Kompis; Karin min darling. ♥ Alltid

Diss; Antingen jag som dissade B eller hurvarenu? han som dissa mig?hehe :P

Goff; Annandagen klämde jag två feta Max-pommesfrites efter krogen...

Julklapp; undrar omd et var Marylin vägg-kroken, Marilyn boken eller servisen?

Kreativitet; Mina supersnygga Marylin vinglas jag fixade alldeles själv.

Fynd; Min bruna Bondelid kappa & mina nästan knähöga superläckra svarta skinnstövlar. Båda för en spottstyver, nästan...

Uppenbarelse; Secondhandaffärer, så jäkla kul! Synd bara att Uppsala är lite torrt på det området.

Scenframträdande; På Kick-offen inför 300 pers.

Kram; Med Putte Svensson, grundare av Hultsfred.

Svenska Kändis; Lasse Åberg som jag träffade under företagaduellen. Han ser precis exakt ut som Stig-helmer i verkligheten också. 

Roligaste; Damen som föll ner i Themsen och blev helt gröngeggig av alger, haha.

Date; Underbar italiensk middag i Gamla stan & besök på Norra Brunn. Shit asså.

Helg; UF-Marknaden i Gränby Centrum, jobb varvat med utgång och ingen sömn. Kan knappast bli bättre.

Serie;
Desperate Housewife, helt frälst. Men man ska inte aldrig underskatta vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0