Sprickande glasbubbla?

Ännu en underbar, jättemysig helg. Äntligen börjar allt ordna sig. Allt känns så bra, men ibland undrar man ju om det inte är lite för bra & när glasbubblan spricker?

Vindrickande helg. Fredags styrde jag och B systemet och det som var tänkt att bli en utgångskväll blev något ännu bättre. Satt uppe i flera timmar och bara pratade och pratade. Bland det bästa jag vet, att bara vara och glömma hur mycket klockan blir och prata om allt och ingenting.
Vi kom dock i säng relativt tidigt och jag släpade upp honom halvnio för att vi skulle power-walka. Lördags var en härlig vinterdag med solen som lyste & fåglarna kvittrade. Vi åt en jättegod frukost med cream-cheese philadefia ost på bagels. Mums! Jobbade & flyttade lite grejer. kvällen bestod av ännu mer vin & take-away kinamat. Jag, B & J. Supertrevligt.

Igår skulle ha varit en mycket sorglig dag, men det kommer senare i veckan. Min älskade vovve kommer försvinna från mig. Det känns så sorgligt, hon har ju alltid funnits. ♥

Well, that´s my weekend. How about your´s?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0