Señorita I feel for you

Har poppat Justins - Justified då jag tillbringat ett par (många) minuter i UF-bilen idag. Btw är Señorita så jäkla bra! Hattat på möten hit och dit och överallt idag känns det som. Puh, men nu är det iaf hemgång om en timme.

Idag har jag på mig min underbara Angora Kofta från Benetton observera pärlknapparna(!), nya Satin skojrtan under & jeans från JC med hög midja, knallröda naglar guldhalsband & armband. Till det mina ridstövlar (som inte är med i bild)
Dagens Outfit 16/1-07

Veckan i övrigt är ganska roddig, mycket småtrådar att plocka upp. Dessutom hinna träna och få bort hullet som hänger kvar från julhelgen :(

Min überunderbara väska & Nya jackan ♥
  

Jag bara älskar dom, man kan lixom inte komma ifrån hur absolut heta dom är. Speciellt väskan...



Övergrymt; BRAVO,s mandarin, äpple & morots Juice. Sjukt god!

Sunk;  Det här konstiga vädret, vad är det med vinden lixom!? Håller ju på att blåsa bort, dessutom kan man inte cykla till jobbet, man kommer ju ingen vart.
__________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0