Resumé of yesterday

Ännu en lyckad Partynight! (Vi skippade dock temat) Mycket kul folk som börjar bli en vana att se på krogen, back in the days lixom.

Kvällens;
Rörelse-låt: YMCA, vilken annars?
Ragg: OMG, lämna mig ifred en sekund (nämner inga namn...)
Live band; 250kg kärlek, aldrig hört förr men de va schysst drag.
Kyss; Lite mycket läppkontakt med Kakan.
Diss; En minut sena till Happy Hour och fick betala full pris, sunk sunk!
Mössa; Christians bigga pälssak, het värre.
Tog-temat-på-allvar; En snubbe med skidstavar, alltså lixom?
Bästa dans; Till Byz - Hey Där, blir alltid party med den.
Utslängning; Jag & Karin, från killtoan, hey kan du blame us? (Men det var lite skönt för det luktar inte så mysigt därinne) Sjukt kissnödiga och en milskö till tjejtoan. Fattar inte hur man tänker med en tjejtoa på typ 150 tjejer, kaos!
Irritation; Att det roliga dansgolvet blir så fullt så man måste nästan slåss för att få plats och dansa.
Bästa; All underbar dans, så sjukt kul att dansa när man är flera stycken.
Rympnyp; Jag & Christian


Btw, så är min blogg i ett jättekonstigt format på vissa datorer, sjukt sunk..., rubrikerna skall vara i kursiverad skrivstil och vara mindre, men så är inte fallet ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0