Reafynd, myspys & bakfylla

Fyndade dödligt snygga jeans på Åhlens Sthlm i helgen. Manchesterjeans låter inte superhett men jag lovar "it´s the new shit". Enda problemet var att jag inte kunde välja mellan de svarta(med vit söm) och de vita (med svart söm) så jag köpte båda! Självklart skinny något annat funkar lixom inte.
Så idag är jag superhet med mina svarta manchesterjeans, röda robbie tröja, svart kofta & pricken över i röda Hush Puppie loafers.

Lättillamående efter en lång shoppingdag pga. att näsa & bihålor var helt igenbommade av förkylning fick jag ett välförtjänt myspys-bad innan det var dags att göra sig iordning igen.
Middag på O´Learys med inte den bästa servicen. 11/2 timme innan maten kom (lite små kall sådär härligt...) Dessutom bestod min Ceasarsallad av, jusde ,enbart sallad, inga tomater här inte! lite lame faktiskt. Efter lite småtjafs från pojkarna, som var lagom irriterade, med servitrisen så fick vi iaf maten till 50%, yippi! Mer över till vin!
Promenad till Hamnmagasinet där det var Öl, vin, kramar, dans och prat som gällde. Supertrevlig kväll. Men still don´t get  att klockan blev två på tio minuter....trodde lixom hon var halv ett...

söndag = bakfylledag men lyckades ändå prestera supergoda pannkakor Som jag vände i laggen helt helt själv dessutom blev de inte heller svarta, Är stolt!

dax för en summering av 2006 snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0