Lovely friday

AirhockeyDet är en underbar fredag, mysfredag på kontoret (vilket innebär inga lysrör utan enbart levande ljus, får riktigt taggning inför helgen)

Idag blir det en snabb fika hos Totte på Cafeét innan jag måste kila hem och packa lite ( I min underbara underbara väska! ) Sen hem och hjälpa Syster och kompisarna att göra sig iordning för Disco, (Auwww jag vill också vara elva och gå på Disco! Hur kul var det lixom inte!?)
Sen blir det Stockholmsfärd med 18.10 tåget. Väl framme går resan vidare till Heron City, Shit vad jag ska spöa Boda i Airhockey, som är typ jordens roligaste spel! Kanske bio och en bit mat också.
På Söndag blir det bärsäkrargång i nya lägenheten, gosh vad mycket agressioner som kommer försvinna när man får slå ut en hel vägg!

Min kamera la av igår men bilder på väskan kommer!

Dagens:

Övergrymt; Chips & dipp, ska äta en hel påse själv på lördag!

Sunk; Vinterkräksjukan, snälla snälla jag vill inte ha den!
__________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0