Hälsan Själv!

Dagens Övergrymt; Havregrynsgröt
Kände mig sjukt duktigt imorse, kom upp i tid, han t.o.m sminka mig ordentligt & dessutom göra Havregrynsgröt till frukost, (Stolt!)som btw är mycket underskattat det är ju dundergott & supernyttigt!

 +  +  = smaskens & toppenstart på en seg onsdag!


Dagens sunk; Hålla löften & Otålighet
Fuck! Är det så jävla svårt att hålla vad man lovar? Jag fattar inte problemet, sluta sluta sluta säga saker som man inte menar, argh blir lite sur faktiskt! Och det här med tålmodighet, det är något som jag måste vara nu, men jag vill inte...hum hur gör man för att bli lite mer tålig? Men är det känslor det handlar om kanske det är svårt att hålla sig till tåls, man vill ju ses hela tiden. Fuking confused.

Kommentarer
Postat av: Mammapådeltid

Dejtade en sköning som käkade gröt varje morgon....denna odefinerbara sörja....blääääääää

2007-06-03 @ 19:27:41
Postat av: Tilly

zcgbn

2007-07-28 @ 07:49:49
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0