Hålla vad man lovat?

Är det bara jag som verkligen tycker att har man lovat så håller man det? Om man känner på sig att man inte kan fullfölja något så lovar man inte. Speciellt i ett förhållande! Skulle ju hjälpa och flytta den här helgen, men nu sket det sig även fast B lovat. Är jag mesig som bli sjukt lessen, för jag hade sett fram emot helgen som inte blir?
Jag vill be honom dra dit pepparn växer, för jag vill inte bli för beroende av honom och jag vet att han inte vill såra mig. Men fuck vad det måste vara complicated hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag blir galen på killar som inte håller de dom lovat!!!!!Men Tilly....jag läser ofta din blogg(gillar mode)....du har inte skrivit nåt om att du ska flytta!!!!Brutna löften suger!

2007-05-30 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0