Challenge Accepted

Har fräschat upp min blogg lite, kändes att det behövdes.


Surfat runt på Sigrids blogg under lunchen. (som btw är en sjukt söt blogg) Antog Parfym utmaningen.
Här är favoriterna jag samlat på mig ; (Från vänster )

Paris Hilton - Luktar förvånansvärt bra med tanke på att jag inte riktigt diggar själva Paris.
Sun Moon Stars by Karl Lagerfledt - har några år på nacken, men perfekt utångsparfym som har en lite mystisk doft.
Jennifer Lopez;  Miami Glow - Supergod parfym, perfekt första dejt parfym.
Elizabeth Arden; green tea - En given favorit, superfräsch som gör att man bara lyser hela dan.
Cindy Crawford; Feminine - Passar såväl till LBD middagar som till vardags.
Jennifer Lopez; Glow - Hennes första parfym, måste ge henne cred för sina parfymer som alltid blir rätt. Underbar sommar parfym med jasmin.

   
  

Det är sjukhetens svårt att välja en Favorit, men jag måste nog ge #1 till Elizabeth Arden. Tätt följt av Jennifer Lopez; Glow.

Men den självklara parfym wanna-have är ju såklart  Chanel No. 5. Becasue I´m like Marilyn " I sleep wearing only chanel no. 5 "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0