Another Monday

Ännu en härlig helg. Även om det var bio som var meningen i Fredags så blev B lite småsjuk & var sängliggande. Jag fick roa mig själv med Let´s Dance som faktiskt var superkul.

Let´s dance

I lördags styrde jag ner mot stan, shopping-tid som gäldle, B skulle upp till lägenheten och prata snickeri, inte så lockande.
Hittade underbaraste it-koftan i angora från United Colors Of Benetton, den är bara helt underbar, mjukt ljusgrå med vita pärl-knappar. Helt ljuvlig.
Dessutom en crémefärgad satin skjorta & en stickad svart/vit jumper med ♣ mönster båda från Axelsson´s.

Kvällen tillbringades Öl/Vin drickandes & småpratandes på en bar jag glömt namnet på. Och igår var det lägenhetsöverlämmning. Fick generöst erbjudandet om att sova i källarenförrådet med spindlarna, haha!? NoNo, jag har en given sängplats!
Kaffedrickande hos B far, mycket trevligt. Seg på tåget hem men piggnade till i snöstormen som så vänligt mötte mig hemma i Uppsala igen.

Tillbaka på Jobbet, pigg trots att det är måndag. Mycket hektiskt vecka, viktigt möte imorgon. Då kommer nya skjortan och angora-koftan väl till pass. Kommer se sjukt het  & sofistikerad ut...

( Vet att jag skulle ha lagt upp bilder på alla mina underbara fynd den här veckan... Men ska fixa kameran ikväll. )


Övergrymt; Let´s dance på Fredagar, höll på att gå under utan min vanliga fredagsunderhållning, bestående av Idol. Let´s Dance kvalificerar sig till 2:a plats.


Sunk; Snö! What the fu**k lixom!? Hallå flingor ni är lite too late, kom igen nästa år.
_________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0