A hint Of Summer

Jag & Mami surfade runt på Ellos igår och suktade efter sommaren. God vad jag tjatar om sommaren men nu när jag gjort första beställningarna sommarkläder vill man ju bara börja använda!
Det här är vad det blev för mig, fast inte skorna men tycker dom är grymt snygga, vill ha ett par likadana med no heels, tänker inte förstöra fötterna med högklackat i sommar, misstag jag gjort alltför många gånger. Men ett par schyssta plommon ballerinas är mitt nästa span.


Ellos
 Cognacs-färgad väska med öljetter. Perfekt storlek för alla sommarprylar man vill ha med till stranden, VR, sololja, musik, lillasminkväskan (lippgloss, täckstift, hårspray, tofsar & nypor)...
- Vit V ringad cardigan med knappar. Perfekt för sommarkvällar med lite kyla i luften. ska byta ut de tråkiga knapparna mot 2hand fyndade.
- Vit skjort tunika i bomull. Perfekt på stan, med ett skärp i midjan, mina afrikasandaler i brunt läder & ovannämnda väskan. Pricken över i är en snygg sjal eller solhatt på huvudet.
- Halsband med färgglad pärlor. Funderar på att låta lillasyster göra ett, så att det blir personligt. Gillar det osymmetriska glada, livfulla färger & former.
- Gul klänning I like! Grillkvälls outfit, eller en kväll på stranden med öppen brasa. Till den vita koftan & vita snörballerinas.
-Röd V ringad cardigan med knappar. Kunde inte låta bli den röda också. Älskar V-ringade koftor. Supersnyggt med mina vita manchester Jeans, svarta ballerina & svart ribbatlinne.
Någon som har tips på svarta ribbade linnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0