Well weekend.

Oh well, another weekend. Och a good one as well! Mycket bara mys. Jag och B imponerade starkt på kakan & f i lördags med en supergod meny:

Förrätt; Tomatsoppa med brödkrutonger, en klick cremé fraiche & ett basilikablad.
Huvudrätt; Kycklingfilé fylld med marinerad fetaost och soltorkade tomater till, äggnudlar och en grönsallad.
Efterrätt 1; Urgröpta honungsmeloner fyllda med vaniljglass toppat med körsbärssås och chokladströssel.
Efterrätt 2; Blomkål, gurk & morotsstavar med vitlök & nacho dipp. Varvat med en philadefliaost tårta och salta kex.

Är så sjukt stolt över dessa matlagningsskills, trodde lixom inte att jag hade dem.
Vet att jag inte har några bilder fortfarande, fucked up kamera...
Kolla in Tilly´s Wardrobe för klädtips eller gå in  och berätta vad jag ska göra med mitt hår!

Of Love Tilly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0