Valentine tip

Tusen tack Therese för sitt tyck till om mitt hår och för skön outfit kommentar :) 
Åh jag har sån beslutsångest....shit så girliejag låter men the fact is det är ju superjobbigt!

Snart iväg till Enköping på elevbesök, alltid lika uppmuntrande.
På tal om uppmuntrande så har jag funderar på vad jag ska ge till B i Alla hjärtans dag present. Har jättemånga tips men inte riktigt råd med alla. Men tänkte dela med mig lite till er som inte kommit på något kul, själv förespråkar jag personliga presenter. Jag menar jag skulle bli glad av en skitig tröja så länge han tänkte på mig när han skitar ned den, eller, eh anyway se my point?

♥ En kalender, låter tråkigt men har köpt en fin svart (lite sådär manlig, mhm?) och ska skriva in datum och sådana grejer (dels för att det är gulligt, men mest för att han alltid glömmer och det gör mig tokig! NoNo, no more forgetting...)
♥ Gör ett tjänste-häfte finns att köpa men det är fula och vanliga. Gör ett eget tex. En massage, en middag med levande ljus, ett bubbel bad.....eller så får ni fantisera ut något crazy själva...
♥ A mixed-tape. You know sådant som dom alltid gör i filmer, nu är det ju svårt med band en bränn en skiva med låtar som ni har minnen till.
♥ Överraska honom med att komma hem klädd i en kappa med något sexigt under. iofs så är det ju superkallt men byt om lite snyggt i bilen på väg dit eller varför inte i trapphuset. Nu är det ju kanske lite sent att beställa men Asos har jätte många fina underkläder, gillar de här två.
 

But now off I go.

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Virran

Påtal om hårklippningen så skulle jag spara håret så mycket som möjligt. Långt hår är superfint, om det är välskött, så toppa det lite kan aldrig skada. Klippa upp det för att få det lite "vildare" är, genligt mig, eftersom jag själv har så :) väldigt praktiskt om man vill styla till det lite extra när man ska ut eller bara vill se extra snygg ut. Blir bl.a. lättare att locka håret och få det lite "fluggigare". (vet dock inte hur tjockt hår du har?)

Lugg är som du säger, både till en för- och nackdel. SKITSNYGGT om man passar i det, annars kan det se ut som en renkatastrof, dock växer en lugg väldigt fort och går under tiden att sätta upp. Men lite läskigt är det ändå. Kör på snelugg annars, för att vara lite fegare, mycket snyggt det också. :)

Om du vill göra en riktig förändring så kör på en toning eller liknande :) Dock lite synd då du har en väldigt fin blond färg :)

Det blev långt :P men hoppas det iallafall är till lite hjälp :)

2007-02-12 @ 15:35:00
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Kelly

Hejsan! du undrade om min lilla klocka...klicka på min klocka så får du en länk...sen är det bara att välja klocka du vill ha...kopiera html koden o klistra in den i stilmallen/startsida-index

Bra tips..jag har oxå kört med lite valentine tips idag :)

Kram!

2007-02-12 @ 15:56:44
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Sara

Tack för att du kommentarade i min blogg så att jag hittade dessa superbra tips :)

2007-02-13 @ 14:29:11
URL: http://ssjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0