Tip of the day!

Många foundations får iaf min hy att klegga igen och genererar massa pormaskar & småkvisslor. Inte så trevligt...därför har jag börjat använda färgad dagcréme istället. Way better! Lägger bara tunn foundation i T-zonen/där det behövs och concealer runt ögonen. Rekommenderar varmt LDB Bronze.

En färgad dagcremé ger en jämn hudnyans i hela ansiktet och funkar superbra på mig. Mjukgör också huden, men kom ihåg att använda vanlig ansiktscreme också!, då den här bara fungerar som komplemment.

Till exepmel den här från Body Shop med Vitamin E. Som är helt underbar, bunkrade massor med Body Shop artiklar sist jag var i London (Big Tip; Passa på på Body Shop när du är i England nästa gång, de har ett mycket bättre sortiment & dessutom till iaf 20% av priset som är här hemma)  Dessutom finns det en rengöringslotion till i praktiskt reseformat.
                                Vitamin E                                         vitamin E

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Kelly

Va kul! hoppas du hittar salvan då! Den e superbra! odå..jag säljer mina "gubbar" för fullt nu faktiskt..vill du ha en? 160 inkl frakt...maila till [email protected] om du vill ha en.

kram!

2007-02-22 @ 12:39:30
URL: http://kellybellybutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0