Spa kväll

Ska brumma förbi Gina på vägen hem från kontoret och spana efter min klänning. Annars får jag hitta den imorgon när jag åker till Sthlm. Det blir till att bo där i helgen igen. Inte för att det gör mig så mycket, eftersom jag får ännu en helg med min heting och masso gos.  
Jobba torsdag - fredag på Älvsjö mässan. Big tip; Åk dit! Våga Vara egen med massa inpirationskällor, UF-företag som ställer ut sina produkter/tjänster. Grym grymt kul! Jag ska släpa dit B på torsdag kväll när jag slutar & passa på att fynda lite kul grejer själv.

Oh så skönt, helt själv hemma ikväll. Tänk, ett långt skönt bad, marabou med apelsincrisp, ansiktsmask och en skön bok. Det blir inte bättre.
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0