Scary happenings

Åh, det finns så mycket fucked-up folk. Jag blir så himla trött på vissa.
Igår när jag gick från jobbet till bilen kommer två killar ned för en tulltrappa och jag hamnar precis snett framför dem. Och ni vet det där ljudet, typ sånt som man gör till katter, kisskisskiss, och smackande med läpparna. Det får jag slängt på mig bara sådär. Jag blir så ruskigt förbannad, absolut värsta som finns. Motstod en inpuls att vända mig om eller säga något. Orkade bara inte. Fortsätter bara gå. Då smyger ena killen upp bakom mig och säger "Jag har faktiskt tjej" Alltså, eh vaddå?
Hey rikspucko nr ett! Jag menar vad ger vissa dummpuckon rätt att tro att de kan gå runt och låtsar om om alla tjejer är deras jäkla kissemissar eller något. Fan så tröttsamt....

Och i morse, var helt själv hemma, så vaknar jag av ett brak på övervåningen. Först trodde jag bara att det var Bella, min vovve, men sen kom jag på att hon är ju inte hemma! Livrädd och fjompig grabbade jag tag i nyckelknippan tände alla lampor och gick sakta upp för trappan, beredd på att en massmördare skulle sätta kniven i mig. Kändes som jag var med i CSI  Uppsala eller något. Men gissa vad!? det var en stor tavla med glasram som åkt ner för väggen och i tusen bitar på golvet! Hur ofta händer det lixom? Men Puh, det var allt lite scary.

Har inte ni varit med om några läskiga eller tröttsamma situationer? I´m curious!Har fler på lager, jag lägger upp en ny tillsammans med er, för varje histora jag får, deal?
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej!

de har en liten butik i stockholm,arbetargatan 29...annars e det nätet som gäller.

jag bor i stockholm, men använde nätet iaf :-) får man det hemskickat istället..hihi, inge kul att gå ut i detta kalla snökaos liksom

2007-02-22 @ 11:01:18
URL: http://kellybellybutton.blogg.se/
Postat av: Tilly

Kelly; Oh men så perfekt perfekt eftersom jag ska till Sthlm idag :) måste dessutom passa på att lägga in en kommentar om dina halsband, supersuperfina. Önskar att jag också var händig och hade ork. Funderar inte på att sälja?

Of Love Tilly

2007-02-22 @ 12:34:01
URL: http://lillabloggboken.blogg.se
Postat av: Bea

jag har varit med om att min spegel for i golvet mitt i natten och gick i tisen bitar . Då blev jag rädd

2007-02-22 @ 15:20:38
URL: http://beeja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0