Oh, well

Vet att jag lovat kort på mina nya grejer ett bra tag nu. Men the fact att min kamera fuckat upp sig fuckar upp allt! Är så sur på HP, big tip; köpt eller fått en HP kamera, byt snarast! Min erfarenhet av dem är iaf no good. (käkar upp batterier, kort försvinner av sig själva...se my problem?)

Anyway, It´s weekend! Åh ska bli så skönt. Har längtat efter den här helgen ett bra tag.
Har lite att fixa på kontoret innan det är off till träningen, hem och raka benen, make-up & klädångest. När B kommer är det iväg till E som har flyttat för lite inflyttningfest. Dock en nykter kväll (vilket jag kan behöva) eftersom jag ansvarar för lillasyster i helgen.
Lite vin blir det iaf när Kakan & F kommer över imorgon. Jag och B ska försöka svänga ihop något gott att bjuda den på. Btw så var det tur att jag pratade m K om mina planer, hon är super-nöt-allergiker, hade tänkt kyckling med feta och pesto , men hon tipsade mig om att pesto typ är made of nuts så skippar nog den. Jag menar meningen var ju inte att döda henne eller skicka henne till sjukan lixom.

Btw gissa vem som ska på jobb intervju på måndag? yeeei!

Oh, well. Dax att hämta dagens första kaffe och jobba lite. Kanske...

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0