Of I Go

Idag är det flytt till Sthlm, konference med jobbet och då passar jag på att sova hos B några dagar. Ska bli superskönt.
Har packat i min underbara magiska väska,(Vintage från Modibel) otroligt hur mycket som ryms i den. Big plus för att den är grymt jäkla snygg också.
väska
Ikväll när sista info-passet slutar beger jag mig till Söder och överraskar B med nya fina underkläder, lite naughty får man ju vara, jag menar är det Valentine så är det. En god middag som följer på det och dessutom har jag fått lite vinkar om att jag har en present som väntar på mig, lyckost mig. Jag älskar paket. Det spelar ingen roll om jag får en knapp, blir löjligt överlycklig i alla fall.

Jätte ♥ kram till alla som aktivt läser min blogg varje dag.  Lots Of Me Like! Kan ni inte lämna en liten hjärte-dag hälsning. Ha en superkärleksfull dag. Of Love Tilly ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen :) Hoppas du haft en jättemysig alla hjärtans dag. Det har jag! En fika eller shopping i sthlm vore jättemysigt. Jag har ju lov kommande vecka och ska till sthlm ngn dag men jag antar att du jobbar? :) jag kan skicka ett sms när jag vet när. här händer det iaf saker :) emma och Ola är tillsammans. eller ja, de har varit de 2 månader nu. de är hur bra som helst! det är iaf skönt att vara tillbaks i sverige, ska bara jobba för att behålla brännan nu. pusskrams!

2007-02-14 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0