Helgens

Helgens fynd blev ett par skor till nya jobbet. Så Goddamn jäkla snygga. Kan inte snön bara diasapear, vill börja använda nu! Men känner jag mig själv rätt så kommer jag börja göra det iaf, brr kallt, men fin får lida pin som det heter.
 
Fyndade också svarta gubbyxor med vida ben och hög midja. Riktigt snygga (bild kommer ikväll). Whatch out folks, höga midjan blir ännu hetare i vår och ännu högre än de modeller som fanns i höstas. Me like. Kommer dessutom att vara en nyans ljusare i äkta spring spirit. Värt att satsa på ett par ljusare Big Tip; JC har många snygga modeller i strech. Schysst komplemment till mina mörka stuprör med höga midjan.
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0