Helgen

Iknow folks, jag är en sjukt lame bloggare på helgen. Men nu är jag back on track, det är måndag jag är taggad.

I fredags var det god middag på Fridays i Kungsträdgården med jobbet. mmm Chicken enciladas. Efter ett farväl av kollegorna i Sthlm (long time no se) bar det av till Söder för en snabbvisit på Götakällare. B & jag konstaterade dessvärre ganska snabbt att det inte var något för oss (massa konstigt folks och tjejer med äckligt fula akryllinnen!Huga!) utan tog en taxi hem vid ettsnåret och sommnade bums.
På Lördagsmorgonen hoppade B upp glad som en lärka vid åtta, give me a break, men när han väl fått upp mig sommnade han illa kvickt igen....Åh!.Jag hade iaf "Scrubs" & "How I met your mother" som sällskap framför TV:n. Vid tolv bar det av till Söder för lite skön shopping, skor & byxor till mig och en jättesnygg kofta till B.

Måste påa en helt underbart underbar Butik i Götgatsbacken, Pärlshopen, ett Paradis av pärlor i alla möjliga färger & former, kedjor och smyckestillbehör i alla dess slag. Ikväll blir det pillpill och kreativiteten skall flöda. Så roligt att göra egna orginella saker. (B däremot var inte lika road som jag men det fanns en stol och några motormagasin så det är bara att parkera pojkarna där....hehe genomtänkt!)

Till middag lagade vi supergoda tacos och resten av kvällen spenderades i horisontal-läge med Godis, ostbågar, chips & dip framför "melodifestivalen" Shit vad jag diggade After Darks låt (Onanilåten?) "(Åh)När ni tar saken i egna händer", supersynd att de inte gick vidare men hoppas på att bli bombad av alla radiokanaler med den. Den är grym!
På söndagen födelsedags fika och massa deg/mys framför TV:n innan det var dags att ta tåget hem igen. Och nu sitter jag här, dags att ta saken i mina händer & jobba lite.

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0