Enkät

Svarar här på en enkät som Anna Wintour gör om bloggande.

1) Vad utmärker din blogg?
Min layout, och min förkärlek för svengelska och uttryck. Att det finns inlägg om både mig själv, mode, skönhet, tips och trix. Jag är inte inriktad på ett specifikt ämne.
2) Vilka 2 är dina favorit bloggar, motivera
Läser de bloggar som kommenterar min men har inte riktigt någon favorit utan läser kanske ca 5 stycken nästan varje dag. bla. KENZA och popsickness.
3) Hur många besökare har du just nu
ca 10 st.
4) Hur många timmar lägger du ner per dag till bloggandet (inlägg, kommentarer mm)
Allt från 10 minuter till ca. en timme.
5) När startade du din blogg
1 juli 2006.
6) Hur kommer det sig att de flesta bloggar liknar varandra dvs dagens outfit finns hos alla, varför tror du att folk härmar?
Folk vill hela tiden göra den bästa bloggen och kopierar då godbitarna de hittar hos andra bloggar.

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0