Curly or straight? That´s the question

Oh, det börjar bli dags för en klippning (Bita på ngalarna)
Jag har tre skräckobjekt i livet.
Spindlar, I know, very girly och jättelame. Ge mig en orm, ödla eller myra men grejen med 8 ben & 8 ögon, tillåt mig rysa. Jag fixar det bara inte.
Djupt vatten, fattar inte riktigt grejen, har hoppat fallskärm men kan inte bada om jag inte ser botten. Jättetöntigt men det är så läskigt att inte veta vad som finns under eller en meter bort.
Och...• Frisörer. När jag var 12 gjorde en jäkla klåpare en mardrömmsklippning på mig. Grät i damn 2 veckor och sen dess har jag sparat mitt hår. långt. Kort hår funkar inte på mig.

Men, nu har jag bestämt mig. Jag ska ändra frisyr. Hjälp! Det finns så många fina, på andra. Men passar de mig?

  
Skulle vilja testa mittbena, det är ingen radikal ändring och vill man kan man ju borsta över till classy sned-bena. Men det är ju grymt snyggt på de här tjejerna. Det är om jag vill play it save, vill säga.

  
Mischa Barton & kate Moss har båda härliga svall. Och inte fruktansvärt svåra att ta hand om. Även här lite mittbena med flikar in mot ansiktet & lite självlockar.

 
Skulle jag ha kortare hår vore det här drömmen. Det är så jäkla snyggt med vatten kammade vågor. Både dita von teese & charlize Theron klär så snyggt i det. Så classy-Chicht 6 helt rätt.

  
Eller ska man kanske slå till på en lugg? Har haft det förut och det är ju fördel   snyggt .nackdel; på badhair-days-dagar står den åt exakt alla håll! Gillar Ashley Simpsons frisyr, inte helt markerad lugg utan lite busig, ska jag klippa en blir det det stuket. Har man sån lugg kan man dessutom fixa Cameron Diaz snygga snedlugg eller varför inte lite rock-chic á la bild 3?

Vad tycker ni? Snälla ge mig lite tips och pepping så att jag vågar!


Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Sabor

Lugg är inne just nu.Snyggt men jag föredrar att ha länge hår fram.Men jag är en riktigt vaneperson som aldrig ändrar mitt hår.Trist men kul med såna som vågar ;)

2007-02-12 @ 11:35:47
URL: http://sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0