Cheeky Chimp

Fick en tänkvärd kommentar av Kenza. I Förra inlägget tjatade jag ju om vax & då framför allt det från Cheeky Chimp (som är sjukt bra) Hårtvätt är ju som bekant rekommenderat till inte oftare än varannan dag, och det håller jag verkligen med om, slit inte mer än nödvändigt och släng förguds skull in en inpackning minst en gång varannan vecka!
Men till saken, jag vet att många (och även jag) inte vill kladda in massa vax i håret för att det blir fett och disgusting Men! Grejen med det här vaxet iaf är att man behöver inte ta så mycket, en till en halv ärta ungefär, fördela i handflatiorna & stryk försiktigt över håret. Ger tyngd och bra stadga. Super på mitt hår iaf.
Dessutom är vax det bästa nu när håret blir super-extra elektriskt av kylan.
Dessutom får burken stort plus, lekfull och rolig. You take good care of youre hair, det är ju lixom hela din personlighet. nästan.
Cheeky Chimp
Cheeky Chimp Hari wax; 149:- Debenhams/Topshop

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Mary

haha, din utmaning på min blogg lät väldigt kul! Skrattade en del ;)

2007-02-21 @ 13:34:13
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0