Challenge Robbie

Om ni inte har lagt märke till det så är jag ett huge Robbie fan. Min gud & Angel.

Bästa Album
Greatest Hits - Så underbart, alla de bästa låtarna samlade. dessutom mycket många dregel bilder.
Swing when youré winning - Robbie´s version av bla. Frank Sinatra. Motown & swing music. Så obeskrivligt bra.
Escapology - Got to have, kan man lyssna på 24-7.

Bästa Låtar
Angels¨ Jag menar, vad är Robbie utan Angels. Det finns ingen som kan säga att den här låten är dålig. Den gör dig glad när d behöver det och ledsen när du vill det.
 She´s the One - Lovely kärleksballad men ett budskap. Videon är grym.
Eternity -  Den här låten är the reson till att Robbie blev min angel in the first place. Titta, bara titta på videon en gång. Sen lyssnar du och bara lyssnar på hans röst nästa gång. Och konstatera sen att du är förälskad.

Utmanar er att göra samma lista. Do you dare whithout falling for him?
Robbie

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Ska fundera på denna utmaning! Eternity är klart med på top 3, var väl den första robbie-låt jag fastnade för :)
Syrran min är dock betydligt större Robbie-fan än mig :P

2007-02-13 @ 12:29:27
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0