Bravader, vin & kärlek

Bloggboken har legat nere en tid nu, eftersom jag inte haft tillgång till dator. Stor eloge till er alla iaf, very faithful, som tittar förbi här iaf ♥
För er som är nyfikna har jag haft ett par riktigt sköna dagar. Som alltid när vi är på inforträff med jobbet äter & fikas det hälften av tiden, känner mig lite grodanbollig om magen.
När sista konference-passet var slut i Onsdags kastade jag mig mot tunnelbanan och överraskade B i ruskigt snygga underkläder, han fick även sin kalender, som han blev jätteglad för; fnittrade och bläddrade i hela kvällen (även fast jag tror och hoppas underkläderna var mer uppskattade ) Efter det gick vi till ett supermysigt Värdshus och åt en jättegod middag, lamminnerfilé, friterad mozzarella och potatisgratäng med tårtbuffé till efterrätt.
Själv fick jag den bästa hjärte-presenten; Marylin Monroe Boxen! Gissa gissa om jag blev glad? Komplett med tre filmer och tre dokumentärer på DVD. Hade ju spanat på en innan Jul, sen fanns den inte att få tag på. Och så hittar B den som genom en lyckträff. Lycko lycko mig!

I övrigt så har det varit infopass på dagarna och vindrickande på kvällarna. I fredags spelade vi badminton och jag blev helt krossad. Lite jobbigt eftersom jag skrytit om mina badmintonskills (som jag faktiskt en gång i tiden hadde) mest för att retas med B. Träningsvärken idag och igår är helt sick. Går som en anka ungefär. Hoppas de blir lite bättre imorgon så jag slipper rulla till jobbet.

Idag kommer släkten och firar lillasyster som fyller år. Ska färscha till mig lite och återkommer med helgens fynd imorgon.
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0