Söder

Söder i sthlm är nog mitt absoluta favoritställe alla gånger när det gäller nattliv. Små mysga pubar, restauranger, krogar och drinkställen i varje gathörn.
På min och älsklings andra dejt för lite mer än ett år sedan (när han fortfarande försökte impa på mig, och vi inte "officiellt "hade blivit tillsamans än) tog han med mig till Koh pangan. En djungel uppbygg i en källarlokal.

    
Här hamnade vi även igår efter en bit Thaimat  ett stenkast därifrån.

OBS; det är kanske inget för den som är den, det vill säga lite pryd. Då skiljeväggen mellan tjej&kill toaletten endast består av ihopmurade tomglasflaskor. Alltså väldigt spanvänligt, men om man känner för lite tjuvkikande så är det det absolut bästa smygkikstället.

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Kristine

Åh, Koh phangan, jag har aldrig varit där men skulle vilja gå dit och käka nån dag. :)
Ja, det är mycket nu, märktes framförallt i lördags, så det blir spännande den här veckan för det lär bli riktigt stressigt. Men det är bra; för då har man hela tiden något att göra. Är ledig idag men jobbar tis-lör sen. Är ju ledig över jul så på julafton åker jag hem till mamma och på juldagen åker jag ner med pappa till en kusin utanför Nyköping. Johan kommer vara med sin pappa och sen sin mamma, så vi ses igen på juldagskvällen. På nyår blir det middag hos Johans pappa och sedan är det fest hemma hos en kompis, i hans hus. Vet bara inte vad jag ska ha på mig än. :/ Vad ska ni göra över jul och nyår?

2007-12-17 @ 12:27:11
URL: http://kyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0