Snoppintervju!

Jag har blivit förolämpad, illvilligt förlöjligad, förlöjligad,  elakt skämtad med.

I veckan var jag mycket förvantansfull och ivrig när jag traskade iväg på avtalad tid för en intervju.
På ett stort larm-bolag. Annonsen såg minst sagt lockande ut och jag var på mycket gott humör.

Bara för att mötas av ett stor fakeleende och en mycket seriös "man" som pratade snoppar med mig under intervjun. (jo riktiga snoppar och en historia om pillande på nämda sak)

En handskakning (med båda händerna, sådär töntigt amerikanskt) ,ett blink med ögat och ett "ring på onsdag så kör vi!" fick jag innan jag pustande och smått hånskrattande stapplade ut genom dörren.

Jag kan ju nämda att idag är det torsdag och jag inte "ringt och kört!"
Näe, utan jag har redan fått ett mycket bättre erbjudande.

Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hej mammas storebrors dotters dotter! :) Här händer det grejer ser ju jag! Renovering, inflyttning och nytt jobb på gång? Du får berätta när vi ses för nu vart jag nyfiken. :D Och ja, det är nog dags att börja spänna ut magsäcken så man kan fylla den på lördag. Ha det bra så ses vi då! Kram!

2007-12-06 @ 15:23:30
URL: http://kyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0