Sågen

igår var det meningen att vi (Jag, B, J & hans A) skulle begett oss till Norra Brunn efter lite mat hemma hos "oss" i lägenheten.
Tyvärr var söta bombnedslaget Björn för populär och det var fullt redan halv 8.
c
Men utan att misströsta gick vi på Bio istället och macho som jag tycker att jag är (ibland, alltsomoftast inte) valde vi Saw4. (Och jag fick visa prov på hur fenomenal jag är på att gömma mig, det vill säga kappan uppdragen till kinderna, händerna över öronen och (tur att jag har ganska långa ögonfransar) kisande med ögonen, genom hela filmen)

Och jag har inte sovit många blundar inatt. (dessutom träningsvärk i käkarna efter hårt ihopbitande) Nu börjar det dessutom mörkna så jag önskar att älskling kunde komma hem, för var det inte ett clownskratt jag hörde från vardagsrummet?

image517
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0