Pirrigt

Sista vardagen innan jul. Väldigt mysigt.
I flera dagar har jag gått runt med ett litet pirr i magen. Kanske beror det på flytt, nytt jobb, många mycket roliga saker som händer. Eller så har jag helt enkelt fått tillbaka "3års-pirret". Ni vet, när man var liten så riktigt kände man i hela kroppen när det var julafton.
Och iår ser jag så mycket fram emot julen. Vi firar tillsammans, för första gången. Jag har lyckats bräcka mina julklappar från förra året (jag lider av Monica Geller syndromet, Jag måste bräcka mig själv med att köpa bättre julklappar för varje år). Jag har i princip packat, fixat och pyntat klart allting.

Nu är det bara snö kvar, och jag hade faktiskt beställt den i förra veckan, så jag tycker det är bäst för snönissarna att de skickar 10cm extra till julafton som förseningskompensation.

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0