Pink my laptop

Jag är jättesugen på att rosa upp min laptop (pink my laptop, shit vad jag är fyndig!) som jag får från jobbet när jag börjar.
 (Jag hade ju tänkt att köpa en laptop som var rosa metallic från början, men nu när jag får en i jobbet känns det lite onödigt, och jag tycker allt att det känns lite fräckt att be om en rosa)

Bluebox.se och favoritsaker.se har massor med roliga och söta bilder som man mäter ut och klistrar direkt på "locket." (Och massor med andra coola grejer med, jag menar vem har inte letat runt som en galning efter en blommig hårtork utan att hitta en?
  
Rosa med blommor, gillar inte riktigt blommorna, ska det vara rosa ska det vara bara rosa.
Den andra som heter Vintage är hur läcker som helst och dessutom även ganska så diskret.
Båda kommer från favoritsaker och kostar 289:- styck.
Of Love Tilly


 


Kommentarer
Postat av: Kristine

Jag har funderat på att göra samma när jag köper min laptop! :D Den här rosa från Bluebox är rätt tuff: http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a02425&page=3&countrs=24&size=12&method=varu&varu=skins :D

2007-12-13 @ 22:14:42
URL: http://kyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0