Klippd och klar

Yes box. Jag tog tag i mitt hår idag, som jag inte har klippt på åtskilliga månader (skyller på "frisör skräck" efter ett besök för några år sedan som resulterade i ändlöstgrinande två veckor. Att dom aldrig kan lyssna på vad man säger. Jag sa en centimeter inte 6 det är en jäkla skillnad!)

Men idag är jag riktigt nöjd. Slog även slag i saken och klippte lugg. Längden, ca 15 centimeter nedaför axlarna är kvar. Så nu är det sådär fint, plattat, lent och luktar jott av masso jox och droppar som spreyades i. (jag får nog sova som geishorna gör för att behålla mjukheten som annars kommer vara bortrufsad imorgon)

Min nya frisyr tilldelas även ett lyxigt och superproffsigt paint-kollage. (och ja självklart, bilderna gör mig verkligen inte rättvisa, näehäe, jag är mycket snyggare i verkligeheten!)


Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det mathilda jag tog dans lektioner med? på ekeby..

2008-01-15 @ 17:40:30
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0