IKEA

Idag har det varti heldag på IKEA, tillsammans med ungefär alla grannar i hela stockholm.
Väldigt spännande och nödvändiga saker har införskaffats, papperskorg, matlådor, krokar och ostkupa.

Och så smått börjar allting komma i ordning. Jag menar, nu har vi tillochmed skaffat blommor till köket och vardagsrummet!
 
Så nu trängs mina rosa saker i kökshyllorna med B´s vanliga rostfria och vita. Vi har numera dubbla uppsättningar brödrost, vattenkokare och mixer. (rosa till mig, för jag fick ett smärre gråt-utbrott när B menade att han inte vill ha allting i köket i rosa,(men han är ju lite knäpp också för vem vill inte det!) så efter lite kompromissande fick det bli dubbelt)

Och jag har tillochmed fått en rosa kudde att värma mina frusna fötter i :)

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0