Halleluljah, Amanda

Ja, jag ville bara gråta när Amanda sjöng sin version av Hallejuljah igårdagaens Idol. (det kan ha berott lite på den två halva vinflaskan och den halvfulla på soffbordet)
Jag som inte har öra för sång eller rätta toner eller vad det nu heter struntar fullständigt om rösten spricker, för den spricker i sådant fall exakt rätt.

Däremot som ni kanske förstår har jag inte mycket till övers för Maries insats, speciellt hennes version av Nelly Maneter. Kom igen, låten är ju bra, jag trodde inte den gick att förstöra men jo tydligen. Och hon rör sig ju kanske tilloch med värre än Andreas ( jag trodde inte att det gick att stå still när man sjunger Kongas men, jo jag blev överbevisad även där )
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0