Före och efter. Del 3

Nu är fondtapeten i hallen klar!
   
Och jag fick dessutom idén att vi kunde tapetsera garderobs/städskrubbs -dörrarna (som är det första man ser när man kommer in) med samma tapet som fondväggen.
blev jättefint och mycket roligare när det är det första man ser (istället för vita, hrm nåja gulnade, tråkiga dörrar) när man kommer hem.

Nu är der bara inredningen som saknas, hatthylla, skohylla och spegelbänk ska gå i svart.

Uppdatering; (Nobody, vill gärna svara på din fråga och då gör jag det såhär ist för att" kommentera" ett svar :))
Det här är alltså B:s lägenhet. Som jag flyttar till. Som håller på att renoveras. (från renoveringsobjekt, till ungkarlslya, till vårt)
Jag flyttar alltså från min hemstad, från huset jag är uppväxt i, men kommer ha kvar ett rum där. Spread my wings.

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Nobody

snygg hall...men överarbetat????...eftersom du ska flytta???..nästa hyresgäst kanske har den dåliga smaken att göra om hallen direkt....*L*

2007-12-10 @ 17:51:01
Postat av: Kristine

Vilken snygg tapet! Vart hittade ni den? Och bra idé att sätta upp den på garderobsdörrarna också. :D Att mötas av enbart vita dörrar är mindre roligt. :)

2007-12-11 @ 17:34:35
URL: http://kyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0