Champange

Efter en gårdagskväll med Champange, för att fira min duktiga Darling som klarade sin tenta!,  som började med mat, sminkning, galet klädbytande och massa vin (hey, vi var tre tjejer i en 24kvadrats etta, det kan inte bli annat än kaos och fnitter) och slutade hos en gammal skolkompis från högstadiet.

Sitter jag nu här med smått dunkande huvud. (Inte alls jobbigt dunkande men ändå dunkande, lite sådär  på sidan om, som ett gallskrikande barn på tåget 06.05 när man försöker sova, ungefär.). Och ser att jag har blivit taggad på fyllekort på facebook, underbart. Dags att börja packa för att bege mig till Stockholm och B ♥.

Imorgon hoppas jag vi kan köpa gran och massa guldigt att ha i den. Och massa andra spännande saker, som en ostkupa tillexempel hur spännande som helst! och en ny lampa till badrummet och kökshandukar. Väldigt väldigt dramatiskt.

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0