Nytt, fräscht och hett?

Eller vad tycker ni? Idag kände jag att det var dags för en lite förbättring/nytt här. Och jag gillar det.

Idag saknar jag också min B något oerhört. Inte en kram på nästan två veckor, jag känner mig så kärlekskrank.

Idag är det en fantastiskt fin höstonsdag, dock är ju vädret lite lömskt. Solen skiner men det är burrigt kallt när man kommer ut. Men ändå friskt skönt och härligt höstigt. Äntligen kan man ta ut alla sjalar ur skrymslen och vrår ur garderoben. Sjalar, halsdukar. Älskar, allt. Allt. Som går att vira eller på något sätt stoppa runt halsen.
Pashminasjalar är enligt min mening de bästa höst sjalarna. Mjuka, varma och fina. Har en upplaga av dessa sjalar i cremevitt, puderrosa, svart, & nötbrunt.

   Skinnjacka
- Sidensjal, Burberry (Även på sommaren är jag flitig användare av sjalar, men då är mindre och helst i siden. Sätt i håret på väskan eller runt handleden)
- Pashminasjal i cremevitt
- Sidensjal Cornelia James fått av mormor
- Rutig halsduk, secondhand

Också fortfarande väldans trist att kameran inte connectar med datorn. Bilderna vill helt enkelt inte in i datorn. Vilket är väldigt trist, har så många fina och skoj bilder från portugal som jag vill visa och se i lite större format en den lilla rutan på digitalkameran.  Kom igen lixom, varför kan det bara inte funka!?

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0